سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزشی

 

[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?محمد رضا مشا یخ

چهارشنبه 87/1/21  ساعت 12:2 صبح

عشق

وقتی تو خاموشی چه دلیلی هست برای شادی وقتی تو نیستی چه بهانه‌ای برای گریه هست وقتی حضور چشمانت نیست چه نیازی به زندگی است وقتی تو میروی چه اهمیتی دارد تپیدن قلب وقتی عشقت را دریغ کردی بیهوده شد وجود من


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژ گیها ی یک مربی موفق
عشق
اشتغال با تربیت نیروی کار
گرم کردن
آما دگی جسمانی برای فعا لیت های ورزشی
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

34093

بازدید امروز

4

بازدید دیروز

2


 RSS 


 درباره خودم

ورزشی
محمد رضا مشا یخ
اینجا نب کا رشنا س ارشد رشته تربیت بد نی هستم ودر آموزش و پرورش و دا نشگا ه مشغول تدریس می با شم ورشته تخصص ام فوتبا ل می با شد .

 لوگوی وبلاگ

ورزشی

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

ورزشی

لوگوی دوستان



اشتراک